30 Ocak 2011 Pazar

10 yıl sonra yine Sarı-Siyah!

Gürkan Demirci – Forvet – 24.02.1982
Futbol yaşantını kısaca anlatır mısın?
Milli takım, Süper Lig, Bank Asya, 2. Lig B Kategorisi, 3. Lig derken hemen, hemen bütün kategorilerde oynadım ve sayısız gole imza attım.Futbol yaşantımda iyi günlerim de kötü günlerim de oldu. Hak ettiğim yerlere gelecekken Türkiye’deki eğitimsiz yönetici grubu ve bazı siyasi olaylar beni futboldan soğuttu ve uzaklaştırdı. Hakkını savunan oyuncunun sorunlu olduğunu öğrendim. Diş geçirmeye çalışan eğitimsiz yöneticilerin de kurbanı oldum. Güvenmek ve inanmanın zararlarını gördüm ve futbolda duygusallığa yer olmadığını fark ettim. Türkiye içinde çok sayıda teklif gelmesine rağmen stres ve çok fazla yalandan kaçtım, diyebilirim. Yurtdışına
gidip hayatımı orada idame ettirmek için Türkiye sayfasını kapatmıştım genç yaşta, kimseye inancım kalmamıştı. Sonra tekrar İstanbulspor’a döndüm, başka yerde huzurlu olacağımı düşünmedim çünkü. Şimdi yeniden İstanbulspor’un başarısı için ter döküyorum, başarılarımızın devam ettiği kadar takımda sahaya çıkmaya devam edeceğim.
Futbola kaç yaşında başladın?
7 yaşında Bakırköyspor’da başladım, sonra Yücespor’da oynadım.
Seni keşfeden antrenör kimdir?
Arap Güngör lakaplı Güngör Hoca ve Günay Kayalar.
Güçlü yönlerin neler?
Hırsım, işime saygım ve işimi severek yapmam.
Zayıf yönlerin nelerdir?
Duygusallığım.
Kendine örnek aldığın bir futbolcu var mı?
Yok.
Futboldan başka bir işle ilgileniyor musun?
Solaryum ve güzellik merkezim var.
Futbolcu olmasaydın hangi mesleği yapardın? Neden?
Modellik ve sinema oyunculuğu, tarzıma ve hayatıma uygun olduğu için.
Beş yıl sonra kendini nerede görüyorsun futbol hayatında?
Yurtdışında eğitim alıp futbol hayatıma antrenör olarak devam etmek istiyorum. Ayrıca sevdiğim lokanta ve solaryum işlerime kaldığım yerden iş adamı kimliğimle devam etmek istiyorum.
Sezon içinde kaç gol atmayı hedefliyorsun?
Önceden kestirilecek bir şey değil bu ama her sene 15 gol barajını geçiyorum. İnşallah bu sene de geçen seneki gibi performansımı devam ettiririm, 20’nin üzerine çıkarım.
Hangi bölgede oynamayı seviyorsun?
Sağ ve sol açık, forvet.
İstanbulspor’daki hedeflerinden bahseder misin?
Allah kaza bela vermezse önce gruptan çıkıp BAL’da oynamayı hedefliyoruz. Hemen sonrasında bu kaliteli futbolcu grubuyla profesyonel lige çıkmayı umuyoruz.
Eklemek istediğin bir şey var mı?
Hocamız Oğuz Ataman’a bize babacan ve dürüst davranışlarından dolayı çok teşekkür ediyorum, başarının baş mimarı odur. Tuğrul Amca’nın da bu takımda olmamda büyük etkisi oldu. Geçen seneki Turgut kaptanın da eski takım arkadaşım olması bir başka etken. Metin Ağabey’in de katkıları tartışılmaz.

Teşekkürler
Röportaj ve Yazı / Seval Gördük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz iletildi.